ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROT TOWARU - czyli odstąpienie od umowy zawartej na odległość

Każdemu klientowi, czyli konsumentowi w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi. W przypadku zwrotu wypełniamy tylko pola „Informacje o zamówieniu” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz zwrotu możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@fitport.pl jako zdjęcie lub scan. Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. W przypadku jakiekolwiek problemów, w trakcie realizacji zwrotu skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

ADRES DO ZWROTÓW

Body Club Patrycja Ligus
ul. Subisława 37

80-354 Gdańak

z dopiskiem: zwrot

W przypadku zakupu na fakturę VAT nie obowiązują prawa konsumenckie, więc zwrot towaru nie jest w tym wypadku możliwy!

 

WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU

Każdy klient, może wymienić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Aby wymienić towar należy zwrócić towar, a następnie złożyć nowe zamówienie. Koszty przesyłki w obie strony pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki uzależnione są od jej wagi i wartości. Pamiętaj, że tylko i wyłącznie towary nieużywane podlegają wymianie!

reklamacja

Każdy klient, może złożyć reklamacje na zakupiony towar, który posiada wadę lub jest niezgodny z zamówieniem. W przypadku reklamacji wypełniamy wszystkie pola, czyli „Informacje o zamówieniu”, „Reklamacja” oraz „Zwrot towaru”. Cały formularz wypełniamy ręcznie, najlepiej drukowanymi literami! Wypełniony formularz reklamacji możemy dołączyć do przesyłki zwrotnej lub pobrać go z linku poniżej i przesłać na adres mailowy sklep@fitport.pl jako zdjęcie lub scan. Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu w formie oryginału lub kopii (paragon/faktura VAT). Towar powinien być starannie zapakowany, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.